Tvorba firemného blogu ako spôsob zvýšenia návštevnosti webu
Pokiaľ túžite pozdvihnúť čísla návštevnosti vášho webu, stavte na blogovanie. Pravidelná tvorba nového interného obsahu je jedným z najlepších spôsobov,
Pokiaľ túžite pozdvihnúť čísla návštevnosti vášho webu, stavte na blogovanie. Pravidelná tvorba nového interného obsahu je jedným z najlepších spôsobov,
PR články sú dôležitou súčasťou obsahového marketingu. Vďaka nim si budujete brand, rozširujete povedomie o vašich produktoch či službách, zákaznícku
Pýtate sa, ako zistiť návštevnosť stránky? Zaujíma vás nielen to, koľko vám mesačne príde na web ľudí, ale radi by
Ešte ste na vašom novom webe nepodnikli on-page SEO audit? Alebo je vaša stránka už staršia a o SEO sa
Umelá inteligencia (AI – artificial intelligence) je už niekoľko rokov na vzostupe aj v online priestore. Možno ste postrehli rôznych
Ako zaujať používateľa obsahom a ako docieliť vyššiu mieru prekliku v Google? Týchto 5 rád viete aplikovať rýchlo a hneď.
Veľa z vás sa určite stretlo s problémom tvorby kvalitnej grafiky. Vytvoriť reklamný banner, plagát alebo obrázok do blogu a na facebook nie
Digitálny marketing v podobe neuromarketingu je zábava. Skúmame online návštevníkov webstránok a eshopov a hľadáme, čo na nich najlepšie funguje.
Vymyslieť marketingovú kampaň vďaka ktorej získate spokojných a vracajúcich sa zákazníkov môže byť komplikované. Metóda See-Think-Do-Care je ako mapa, ktorá
Lojalita, vernosť a spokojnosť zákazníkov je v podnikateľskom svete na prvom mieste. Tieto faktory ovplyvňujú až 70 % ziskov, pričom
Množstvo firiem má na svojom webe vytvorenú sekciu s názvom Blog, ale až na pár článkov to v nej zíva
Predstavte si, že sa ráno zobudíte a nemusíte ísť ráno do práce, ba dokonca dokážete si pomerne slušne zarobiť. A to všetko